fredag 25. mai 2012

Å stå i kø

I dag har jeg satt verdensrekord.
Eller vi har gjort det. ...
I alle fall i Petrinsk sammenheng.

Når sant skal sies så egner ikke rekorden seg for
noen form for premiering,
Eller jo,
jeg skal rose de tre barna
som var med på bragden.
De var helt eksemplariske.

De satt nemlig i baksetet
på den bilen
som skulle bringe oss
til Kristiansand.
Den bilen,
som brukte omtrent
7 timer på 23 mil.
Ok, vi hadde en
pause underveis.
Men snittfarten var lav for oss
og alle de andre bilene
som hadde forvirret
seg ut på E18 i dag.

Men nå er de yngste
i drømmeland.
Jeg en svipptur i blogglandia.
Og morgendagen kommer til å gi oss mange hyggelige opplevelser.
Det gleder vi oss til :)

1 kommentar:

  1. Hei min vakre!
    Endelig fikk jeg besøkt deg igjen, du har lagt igjen så koselige hilsner hos meg *det varmer*!

    Jeg har vært litt utafor om dagen, bloggene mine har blitt hacket, matbloggen er slettet og min interiørblogg er jo bare kaos. Jeg kjenner at jeg ikke har overskudd til å sitte og korrigere alt, men men.

    Å stå i kø er rett og slett bare mareritt! Jeg brukte en time fra Sandvika til Skøyen på onsdag og trodde jeg skulle hyle!

    Takk for gode ord på mail, du er bare fabelaktig!

    Ønsker deg en deilig pinsehelg, jeg håper du har like fint vær som meg. Jeg skal på stranda i dag og i morgen kommer det grillbesøk :)

    Stor klem fra meg!

    SvarSlett