torsdag 31. mai 2012

Gleder i juni



Juni, det smaker Sommer. 

Tid for jordbær, is og ferie :)

Tid for lange, late kvelder og strandbesøk.
Tid for å treffe venner eller gå en tur på brygga.

Det for å se på og nyte livet.

Tid for å lese flere bøker enn ellers i året.

Tid for tur til Gøteborg!

Tid for ferien!
Og ikke minst tid for Petrine til å feire bursdagen sin :)

Og derfor håper hun å seile på en bølge flaks i bursdags måneden,
og på ønskelisten står blant annet Sommerboken av
Tove Jansson.


Det var en liten presentasjon av hva jeg gleder meg til i juni :)


Er det noe du spesielt ser frem mot i denne lyse sommer måneden?
Uansett, ha en gledesfylt  juni, alle sammen !

Petrine :) 

3 kommentarer:

  1. Vi gleder oss alle til sommer og ferie. Og ikke minst deilige, søte jordbær! :)
    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  2. Jeg ser frem til varme og sol, bare bein i gresset og litt roligere dager:)
    Og så jordbær - i år har jeg faktisk spist mer jordbær hittil enn jeg har gjort siste ti årene til sammen. Deilig kveldsmat med litt vanilje kesam på, mmmmm:)
    Håper juni gir deg alt du ønsker!

    Ønsker deg en herlig lørdag og ei strålende helg,
    god klem:)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til jordbær, sol, sommerferie.

    SvarSlett