fredag 13. april 2012

Fine fredag

Bildet er fra barnesanger.no

Petrus traver avgårde
med matpakkerester i hånden. 

Petrine kommer etter 
med møkkete klær, 
en tom matboks 
og varme kinn etter 
en glad og snørrete "Petrusklem." 

De er på vei ut av porten. 
Porten ut av barnehagen. 
Porten på vei ut i helgen! 
Til de dagene hvor vi kan 
sove til vi våkner av oss selv, 
suse rundt i pysjen til langt på dag og 
fylle med hyggelige aktiviteter sammen.

Kanskje vi kommer til å
se en episode av BÆ også?
Har du lyst å se Timmy TId, se her

Fine fredag, 
vi ønsker helgen velkommen!

God helg!

Petrine :) 

2 kommentarer:

  1. Deilig med helg, må bare jobbe i dag først også.
    Fin fredag til deg!
    - Ac

    SvarSlett
  2. Koose deg i kveld!

    Jeg avsluttet en laaang arbeidsdag for noen timer siden og nå er jeg endelig ferdig pakket. Jeg kjenner at en uke med sol og varme kommer til å bli - åh så godt!

    Følg med inne hos meg i morgen og i uken som kommer, jeg kommer til å ha ett gedigent gavedryss :)

    Fin fredag!
    klemklem

    SvarSlett