søndag 11. mars 2012

Inspirasjon



Petrine har vært litt hjelpeløs med hensyn til bildebehandling.
Hun har lurt på hvordan man kan få til å lage så flotte collager, 
hvordan man kan skrive tekst på bildene 
og ikke minst hvordan man legger på rammer. 
Jeg føler at jeg bruker Pc en min til mye, 
at jeg har interessen for digitale verktøy
og allikevel kommer jeg til kort. 
I går hadde frøken Fabelaktig 
et inspirerende innlegg om fotoredigering 



Jeg har forsøkt meg litt. 


Og siden jeg føler meg som elefant i glassbutikk
med tunge støvler, 
uformelige klær 
og en make up mappe
som Petrus har redigert. 
Så hadde KK dagen hadde vært noe. 
Den er visstnok på fredag. 
Der loves inspirasjon og glede 
og ikke minst Goodiebag. 
Vet ikke om den inneholder full service av Petrine,
men bildene fra den dagens reklame har blitt en collage.




Og den vakre hunden vår er 
på collage to.



Takk til Frøken Fabelaktig !

Nå er det frilufts-dag på Folkemuseet som gjelder
Ha en glad søndag !

Petrine :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar