torsdag 16. februar 2012

Giwe away på andre blogger


Petrine venter til en hver tid på å bli truffet av en bølge av flaks,
i den virkelige verden
og i denne ukjente bloggverden.
Derfor prøver jeg å legge igjen noen lodd på ulike giwe away på ulike blogger.
Kanskje jeg er til litt hjelp også, ved å spre litt reklame for andre.

Strikkedilla har en utlodning av flotte selbuvotter.



Det er god økonomi i å merke tøy, både for de ansatte i skole og barnehage som finner den femte venstrevotten merket Hestra og for meg som foreldre. Jeg ønsker jo at det er min Petrus som skal være godt kledd i de klærne vi har skaffet til veie til han.
Hos  Vigdis album kan du vinne vakre bånd for å la saker og ting bli hos sin rettmessige eier, eller for å merke hobbyartikler mer personlig . Ta en titt :)




Hos MOROG DATTER kan man vinne den vakre boken Tildas vårideer. Du får inspirasjon og ideer til hvordan du kan fylle ledige stunder og friske opp interiøret.

alt som er vakkert er gaven hemmelig.

PÅ foreldremanualen er jeg på jakt etter mange liker med lua til  Petrus, stem da vel, ved å trykke på liker her


Dette var dagens reklame
Petrine :)


Blogglistenpresentert bloggen min på Bloggurat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar