mandag 20. februar 2012

Dørstokkmila....



På Tv er det flust av program om mennesker
som bryter egne grenser.
De har mengder med vilje og når uante mål. 

"Ingen grenser" er et av de mest ekstreme i så henseende. 
Med Lars Moen som reiseleder har mennesker 
med funksjonsnedsettelse tøyd grenser på vei mot Snøhetta. 

I det Petrinske hjem er det ingen grensesprengende aktiviteter. 
Den lengste mila jeg forholder meg til er den over dørstokken. 
Og den har nok vokst til 42 195 meter. 
Og skal man fullføre et maraton, så trengs det planlegging.

Jeg har planlagt at jeg sammen en kollega skal løpe en halv maraton,
Vi har enda ikke kommet til detaljene om når og hvor.



Jeg har også planlagt at jeg skal 
til toppen av Norge i september.
Da skal jeg, Petrinemannen
og en gjeng andre mest sannsynlig
2469 meter over havet
-      Til Galdhøpiggen.
Men det er fortsatt på planleggingsstadiet.



Nå skal jeg ta det med ro resten av kvelden,
I morgen skal jeg ta en treningstur.
Det er i alle fall planen.

Petrine J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar